اطلاعات مفید

تغذیه و طب سنتی ، معرفی آدرسهای مفید ، کامپیوتر ، موبایل ، خودرو

اطلاعات مفید

تغذیه و طب سنتی ، معرفی آدرسهای مفید ، کامپیوتر ، موبایل ، خودرو

دردناک‌ترین حادثه در کربلا به روایت یک آمریکایی

برای مطالعه خبر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید .

ادامه مطلب ...

فیس بوک اسلامی راه اندازی می‌شود

گروهی از مسلمانان ترکیه قصد دارند فیس‌بوک اسلامی راه‌اندازی کنند.

به گزارش ایسنا، هدف از راه‌اندازی این شبکه اجتماعی مشابه فیس‌بوک ارائه ارزش‌های سالم به جوانان مسلمان اعلام شده است.

این شبکه اجتماعی با آدرس اینترنتی salamworld.com سال آینده آغاز به کار خواهد کرد و به گفته احمد عظیمف ـ معاون اجرایی آن ـ قصد دارد محیط مناسبی برای جوانان مسلمان ایجاد کرده و با ارائه ارزش‌های سالم آن‌ها را متحد کند.

به گفته وی، مقر اصلی این شبکه اجتماعی در استانبول خواهد بود و دفاتر فرعی آن در مسکو و قاهره قرار داشته و نمایندگی‌های آن در ۳۰ کشور جهان مستقر خواهند بود و امید می‌رود در عرض سه سال ۵۰ میلیون کاربر جذب این شبکه اجتماعی شوند.

عظیمف در یک کنفرانس خبری درباره این شبکه اجتماعی افزود: در این شبکه اجتماعی محتواهایی که اسلام آن‌ها را منع کرده است، وجود نخواهد داشت و برای رسیدن به این هدف تیم بزرگی به ما کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما هم‌چنین برروی کاربران خود نیز حساب کرده و از آن‌ها می‌خواهیم تا هرگونه محتویات نامناسب را فیلتر کنند.

منبع خبر : سایت رجا نیوز

صهیونیست‌ها و تخریب بنیان خانواده‌

برای مطالعه خبر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید .

ادامه مطلب ...

ویژه نامه هری پاتر در ماهنامه انتظار نوجوان

ویژه نامه نقد مجموعه «هری پاتر» در هفتاد و ششمین شماره (آبان) ماهنامه «انتظار نوجوان» منتشر شد.

ماهنامه «انتظار نوجوان» تنها نشریه مهدوی کشور است که به صورت ثابت و فعال برای مخاطبین نوجوان منتشر می شود. این نشریه در تازه ترین شماره خود، ویژه نامه انتقادی مفصلی را به بررسی و نقد مجموعه داستان های آخرالزمانی هری پاتر اختصاص داده است.

در سال های اخیر تلاش لابی های صهیونیستی غرب در جهت وارونه نمایی حقیقت و جعل منجی های دروغین برای انحراف اذهان جهانیان از یگانه منجی حقیقی عالم، به شدت افزایش پیدا کرده است. از جمله پروژه های وسیعی که در دو دهه اخیر، به شدت مورد حمایت این لابی ها قرار گرفته و در سطح دنیا به گونه ای کم نظیر، تبلیغ و ترویج شده، مجموعه داستان ها و فیلم های آخرالزمانی «هری پاتر» می باشند.

نشریه انتظار نوجوان با توجه به مخاطبین نوجوان «هری پاتر» و انگاره های آخرالزمانی این مجموعه، به سراغ این سوژه حساس رفته و در 15 صفحه، به نقد و بررسی ابعاد مختلف آن پرداخته است.

«جادوگر واقعی کیست؟»، «ماجرای یک پدیده»، «خودت را از پشت ویترین ببین»، «نبرد هاگوارتز»، «آخرین ماجراجویی آقای پاتر»، «سفر به سرزمین جادو» و «دریچه ای به عالم رؤیا» عناوین مطالب این ویژه نامه هستند.

در مطلب «ماجرای یک پدیده» حمایت جهت دار رسانه های صهیونیستی از این مجموعه، مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین در مطلبی تحت عنوان  «نبرد هاگوارتز» پیرامون آخرین فیلم این مجموعه چنین نوشته شده: «فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ هم مانند سایر آثار آخرالزمانی هالیوود در پی الگوسازی و قهرمان پروری مورد نظر آمریکا و صهیونیسم بین الملل است. آن ها با پرداخت قهرمانی که خود، یک فرد غربی است و تمام مشخصات تفکر غربی را به همراه دارد، به صدور اندیشه هایشان می پردازند تا از این طریق بر فکر و فرهنگ ملت ها مسلّط شوند.»

بررسی نوع نگاه این فیلم به آخرالزمان و مسئله منجی موعود، از دیگر مواردی است که در این نقد بدان پرداخته شده است.

پایان بخش این ویژه نامه نیز مقاله تحلیلی «دریچه ای به عالم رؤیا» به قلم مصطفی امینی است که به بررسی و تحلیل دقیق و عمیق مجموعه داستان های هری پاتر اختصاص دارد. در این مقاله، ابعاد مهدی ستیزانه این مجموعه به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است. نقد اومانیسم افراطی نهفته در داستان ها، بررسی نکات ماسونی و تشابهات داستان با فرقه انحرافی کابالا از دیگر محورهای این مقاله تحلیلی هستند. در بخشی از این مقاله می خوانیم:

«با نگاهی عمیق تر به داستان های «هری پاتر» به لایه های پنهان سیاسی و ایدئولوژیک آن می رسیم که نوع نگاه نویسنده به مفاهیم اساسی زندگی مانند خدا، دین، ایمان، اخلاق و آخرالزمان را با پرسش هایی جدّی مواجه می کند.»

ویژه نامه هری پاتر انتظار نوجوان، اولین پرونده انتقادی مفصل در فضای مطبوعاتی کشور است که پس از اتمام پروژه هری پاتر، با رویکردی اعتقادی، مخصوص نوجوانان منتشر شده است. علاقه مندان برای تهیه این مجله می توانند با شماره تلفن 7840902-0251 تماس بگیرند.

منبع خبر: رجانیوز